lördag 18 augusti 2012

Börjar att bli sugen

På att börja träna igen.
Träningen har legat på is ett tag nu för att ge mera utrymme i tiden för att få klart utbyggnaden av huset.
Men nu så börjar jag se slutet på byggandet. Visst det är en hel del kvar att fixa. Men invändigt så kan det vara lite kvar till hösten och vintern. Däremot utvändigt så finns det saker som måste fixas. Så dessa får gå före.
Det som gör att suget efter träning återkommit är att jag börjat jobba igen. Under semester så jobbade man fysiskt 12 timmar om dagen. Men nu så sitter man mest vid skrivbordet och får alldeles för mycket energi kvar. Därav suget efter träning.
Så jag hoppas på att jag kan få de sista sakerna utvändigt klart innom 2-3 veckor. Beror ju på vilket väder det är på kvällarna när man kommer hem. Hoppas på att det ska gå fort för jag vill börja träna....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar