onsdag 18 januari 2012

Går inge bra

Hmm!
Sitter och försöker att få till bloggens utseende lite bättre. Går sådär kan jag säga.
Försöker ändra färgsättningen men hittar inte på alla ändringar så att det slår igenom som jag vill.
Och så vill jag få till det med lite andra bilder men de måste vara så små i formatet så jag måste skala om alla bilderna. Vilket jag inte riktigt har något bra program för att göra. Någon som har ett tipps på vad jag ska använda mig av för program?
Hittade på några gamla bilder som togs den 17 September 2006 i Madrid.
Kanske några av de bästa bilderna jag tagit. Kanske inte bästa motivet men med de förutsättningarna som var så... hmm ja absolut en av de bästa.
Bilden är tagen med en liten pocketkamera. Och fotobjektet rör sig i runt 80km/h.

För oss cykelnördar så ska jag upplysa lite mera. Näst sista varvet inför målgången på Vuelta Espana 2006. Etappen vanns av Erik Zabel och hela Vueltan vanns av Alexander Vinokourov.
SaxoBank gör ett hästjobb under ett varv för att hämta in utbrytningen som gått i väg några varv tidigare.
Gissa om man får läntan efter sommaren.









Observera uppställningen av cyklisternas cyklar. Svart, Vit, svart.... Skulle nästan tro att de har lagt sig så bara för att skapa denna bild som reklam för Cervelo. Eller?

1 kommentar:

  1. Tips när det gäller Bloggen
    Ett Superforum om allt & mycket hjälp=)
    http://fixadinblogg.com/index.php?/index

    SvaraRadera